Vem är jag?

Jag gick ner på stan förut men köpte inget.. den ni! Men de beror mest på att jag blev förvirrad över vad jag ville ha och vad som är min stil. ( Vad är min stil? ) Så jag hängde undan en tröja som jag lär se igen för att avgöra imorgon om den passar mig.

När jag kom hem gjorde jag en rejäl sallad med massa gott och nyttigt i som jag sedan placerade framför tvn med ett glas vin. Jag vet att de är måndag men ett glas är väl ok? Jag tycker de i alla fall.. Så slog jag på en film som jag har slö kollat på nu, har halva kvar men tog en paus för att blogga lite och plocka undan på bordet ..


Kommentarer
Avsändare: Sara.

Ser att örtsaltet står på plats ;P

2009-02-10 @ 11:50:21
Avsändare: Alexandra

Självklart :)

2009-02-10 @ 17:04:42

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0