Är jag mest Danne eller Elin?

Igår kväll när jag skulle sova låg jag som vanligt och funderade. Jag började då klura på om jag är mest lik Danne eller Elin ( mina äldre syskon för er som inte noterat de). Jag är väldigt lik Danne när de gäller att pyssla med saker. Vi båda gör mycket "piller-göra" och tycker de är kul. Jag gillar att brodera, måla, pyssla osv. och Danne gör väggmålningar, ritningar och sånt. Vi är väl båda lite lugnare också, om man jämför med Elin som alltid har full fart och tempo.

Men jag och Elin har också våra likheter. Vi har riktigt lika smak när de gäller tv-program och sånt. Vi gillar att anordna saker som nyårs-fester till exempel. Och båda pratar väldigt mycket och blir tydligen hopplösa när vi är tillsammans, enligt de som är runt oss. Men vi har alltid kul! Jag känner ofta igen mig i Elin, såndadär små personlighets drag liksom..



Så frågan är vem jag är mest lik, eller om jag är en blandning av båda?


Kommentarer
Avsändare: Elin

haha klart du är mest lik mig =P

2009-01-28 @ 22:45:52
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

haha ja, på sätt och vis ju :P jag måste ju vara en blandning av er ! haha

2009-01-29 @ 09:12:15

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0