Dålig morgon..

Den här morgonen har inte varit kul. Jag låg och sov jätte skönt och laddade inför jobbandet.. Då kommer Johannes hem och är inte de minsta tyst och avslutar de hela med att kasta sig i sängen och säger " när ska du gå upp då? ". Klockan var då 08.40 och jag kunde sova till 10 och lite till om jag ville. När jag sover sådär skönt blir jag riktigt sur när någon väcker mig..

Jag lyckades däremot somna om och vaknade en timme senare igen.. Då möts jag av att katten haft ner en blomma så de är jord över hela golvet. När i helvete ska hon lära sig att lämna blommorna ifred?!

Som tur är skulle jag hämta löshåret så de fick mig på bättre humör, eftersom de snart ska i. Har lagt i min färg i de nu så de ska bli som bäst. Jag är taggad till 1000!

Nu är mackan klar så dags för frukost : )

Kommentarer
Avsändare: Elin

katten kommer aldrig lära sig vettu..du ser ju hur våra katter är. lr så är de som den där historien som mamma hade....

2009-01-28 @ 22:46:59
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0