En helg i norr.

Nu är jag hemma igen!! Eller hemma hos mamma och pappa? De är hopplöst svårt att avgöra vart som är hemma nu! MEN, jag är alltså hemma i Tierp efter en helg hos mormor och kusinerna.

Vi åkte upp i Lördags och stannade först hos mormor, där vi bott.. Vi åkte sedan upp på berget där sveriges mitt finns för att hälsa på kusinerna. Tråkigt nog hade Petra hunnit tillbaka till Oslo och Rebecka och Jenny hade också hunnit åka. Men Johan, lillkusinen på 7år var hemma så vi har ehmm.. spelat spel. Han utmanade mig i bilspel då man kör med rattar och ja, jag har nog aldrig förlorat så stort. Men som vanligt med barn så tar de alltid bästa ratten och när jag är nära att vinna så byter vi spel.. Jag som är dåligt förlorare fick försöka bjuda på de ändå. Men igår åt vi smörgåstårta hemma hos mormor och då skulle vi spela memory, då jävlar vann jag. Äntligen!!

De var mysigt där uppe, kallt och snöigt. Helt vitt ute! Men, kylan var kanske liite väl när man gick ut, -25.


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0