I´m in love

Idag har jag jobbat igen och tiden bara försvann. Var rätt mycke folk i rörelse och då går tiden genast fortare. Och vi har fått hem en tvålpump i form av en badanka, och i är en mini anka som flyter i tvålen. Jag som älskar badankor blev helt till mig och jag känner att en sådan pump snart står hemma i min nymålade dush, I´m in love!!

Jag hade stängning idag så när jag slutade hämtade Johannes upp mig och vi åkte hem till Tierp. Har kollat lite på lets dance och bara slappat framför tvn.

Nu sitter jag och jobbar på en spellista på spotify. Konstigt nog saknar jag låtarna som spelas på jobbet när jag kommer hem. Känns liksom tyst och tomt utan dom.. Så nu ska jag göra en jobb spotify-lista : )


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0