Jag är allt i ett..

Eller okeij, där överdrev jag.. Men idag har jag faktiskt varit de nästan.. 



1. Jag har varit hussökare åt Syrran och Tobbe.
2. Jag har varit trädgårdsmästare eller något liknande då jag köpte nya blommor och har planterat om alla så de har frisk härlig jord.
3. Jag gjorde en smaskig middag att bjuda Johannes på.
4. Jag har lite snabbt städat av i lägenheten.
5. Suttit helt inne i prison break = prison break fan.

Jag anser att jag varit duktig idag med andra ord, och nu är de såå fint i fönstrena ( om man jämför med tidigare).

Nu  är de dock en katt som ligger halv på tangentbordet så jag ger upp för denna gång och gosar med henne istället. Och meer prison break : )
 


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0