Jag lyckades!

Mina bekymmer imorse är nu över.. Jag har gjort nytta idag, dock inte de jag skulle gjort.. Jag bestämde mig för att måla andra delen i badrummet. Hade tänkt att hinna klart med de idag med rollern hade torkat och var lite väl hård så fick ta en mini roller och måla både taket och väggarna med. Så att, de tog lite längre tid än planerat och gav mig en hel del aggretioner.. Hoppas jag hinner klart med de snart, men nu ska vi tydligen hem  till Tierp under lördagen vilket jag är lite bitter över.. Jag måste måla klart !!

Jag har även bakat muffins och tagit bort den sista julen. Men har inte burit upp de till vinden för dit vågar jag inte gå själv och Johannes har inte orkat gå med mig.. Tss..

Nej nu ska jag drömma mig vidare i mina löshårs drömmar, snart blir vi snygga Louise !!

Och JA Lina, vi kan gå på stan med våra asläckra naglar om vi hinner de, hoppas : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0