Mäklarfirman Alxandrah

Min syster och Tobbe har lite svårt för att bosätta sig på ett ställe. De sålde Torslunda gård i höstas och topp renoverade en lägenhet för att de skulle bo där ett bra tag, tills de skulle bygga ett hus.. Men nu, när de bott ca 2 månader i lägenheten har de köpt ett hus istället som de flyttar till om 2 månader. De är ett ganska tokigt par Elin och Tobbe.

Men i alla fall.. När jag förra helgen hörde att de letade hus så nämnde jag ett hus som jag tyckte skulle passa perfekt. Tråkigt nog såldes ju de förra året och var alltså inte till salu nu, typiskt! 3 dagar senare kollar jag och mamma i tidningen och jag får syn på just detta hus som jag pratat om, och de skulle nu säljas. Jag fick strida ett bra tag mot mamma och pappa för att övertala dem att de faktiskt var just de huset och när striden var över så ringde pappa Tobbe. De här var i Tisdags.. Idag skrev de papprena och de flyttar alltså in om 2 månader.. Ni måste hålla med om att de var jäkligt bra gjort av mig? Och att jag just pratat om de huset och alla dess fördelar (tex inomhus poolen).

Så, som belöning har jag gett mig frikort till poolen, bastun, och festlokalen.. De är jag väl värd? : )
Fick även lite tårta dagen i ära..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0