Middag + bio

Gårdagen var bra! På dagen blev de en promenad med Elin, Nova och Café (koffiboffi) i den härliga vinter solen. Jag vill påpeka att jag gick med Nova, inte Café, så modig är jag icket. Sedan åkte jag Elin och mamma ner till stugan där de andra i "familjen" var och byggde och grejja. Blir hur fint som helst : )

På eftermiddagen blev de en dusch, lite smink och sen en bilresa till Gävle. Jag, Johannes, Elin, Tobbe, Danne, Martina och Mörner åkte in för att äta på church street sen gå på bio. Jag fick den turen att åka Mörners rallybil in till Gävle. Hmm.. Jag älskar stämningen på church street och maten är gudomlig, så jag blev väldigt mätt! Vi hade de hur trevligt som helst tills vi blev bortkörda från bordet för att andra skulle få plats att äta.. Ett stort MINUS för church street, jag blev besviken : ( Men, vi gick vidare till SF och satte oss där istället. Köpte varm choklad med marshmallows i, smaskens. Vi såg filmen Yes man och den var bra och kul, men dock inte brutal heller, så neutralt bra..



Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0