Shopping tur

Nova är lite utav en slappis. Elin skulle släppa av henne hemma hos oss imorse men Nova var så trött så hon stannade hemma istället. Så när mamma skulle ner till farmor åkte jag med för att göra Nova sällskap innan hon skulle med mig och Mamma till Owes i Valbo. När jag låste upp dörren såg jag hur handtaget rörde sig upp och ner, först förstog jag inte alls men när jag öppnade dörren blev de helt logiskt. Nova stog och väntade på mig innanför dörren, därav de guppande handtaget, SötNova : )

 Vi åkte sedan till Owes och jag hittade nya gardiner till köket, limegröna. Tss. Sen köpte jag massa smått och gott som smörkniv, nudlar, pommeskrydda ( underbar ), och sånt. Nova var så duktig och satt i bilen så hon fick lite grisöron vilket hon gillade skarpt!

Tillbaka i Tierp drog vi också en shoppingrunda, jag köpte lite mat här och där som var på erbjudande. Ekonomiskt va? : ) Och mamma köpte två jättefina amplar åt mig till murgrönorna som även hon köpt till mig. Kommer bli kalas fint i burspråket!!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0