Slappis

Idag är jag riktigt slapp, än så länge. Vaknade kl 10.00 prick och såg detta som ett tecken på att jag skulle gå upp. Men jag flyttade mig bara till soffan med lite frukost, de bästa jag vet är att bara flytta från sängen till soffan! Nu ligger jag här och kollar påett program där de gör folk tio år yngre och är helt fascinerad över hur de ändras. Slapp eller vad? Men jag gillar att vara slapp..

Idag ska jag nog däremot städa bort de sista julsakerna och måla lite lister. Skulle även vilja gå till H&M och kika om de fått in lite vår kläder.. Men jag vet inte hur jag ska hinna med allt eftersom jag trivs så bra här i soffan.. Tss.

Ha en bra dag !

Kommentarer
Avsändare: Miche

Din dag i dag låter som en vanlig Söndag för mig ;) gött o ha sånna dagar ibland juu =)

2009-01-22 @ 13:13:36
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: linaa

vi kanske hinner gå en sväng på stan på måndag med våra pimpade naglar? ;)

2009-01-22 @ 14:49:28

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0