Tack posten!

Igår när Sara ringt att vi skulle mötas och jag klätt på mig för att gå ut så fick jag ett sms. De var från posten att mitt paket kommit. Gissa om jag blev glad! Ca 5 minuter senare var jag och hämtade paketet : )

Blev sedan lite shopping, matlagning och filmmys med Sara..var riktigt mysigt och trevligt! Fick även inflyttningspresent av Sara som jag ska lägga in bild på så fort jag kan, så fint !

Nu på em har mamma och pappa varit in med bordet till tv-rummet. Helt underbart att ha ett riktigt bord nu istället för en flyttkartong. Så bjöd jag på kaffe och muffins eftersom de klagat på att jag inte haft kaffe hemma förut : )

Nu väntar jag på att Emil och Lina ska komma in hit. Emil och Johannes ska sysselsätta sig hemma medan jag och lina ska iväg på After ski. Jag har ingen aning om hur de här kommer sluta, men de kommer bli kul, de vet jag! Så akta er för mig och Lina ikväll. Haha!

Nej, nu ska jag ner till ICA och köpa juice, ikväll blire mailbu annanas. Yummi !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0