TröttPigg

Ojoj.. Idag vet jag inte om jag är trött eller pigg, de är typ en blandning, jaga är så trött att jag är pigg..

Men, alla mina vänner.. Nu är de som så att ni får inte försvinna på fyllan någon gång. De hände inatt att en person försvann och de var inte kul. Efter en 5-6 timmars letande med hjälp av flera folk och de i blå uniform så visade de sig att en taxi kört någon som passade in på beskivningen. En tjej hade tagit hand om personen i fråga och de hade åkt hem till henne.. Tur att de finns bra människor här i världen också!!

Men jag kom alltså i säng mellan 05.00-05.30 och sen var de bara upp imorse för att fixa mig inför jobbet.. Men som tur är så känner jag mig inte så sliten och trött efter nattens händelser ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0