Väntar..

Idag är de jobb igen efter lite mer än en veckas ledigt.. Hoppas magen håller sig bra hela dagen då jag har haft ont inatt och på morgonen. Såfort jag får ont i magen tror jag de är magsjuka..

Igår beställde jag min telefon.. Så kollat min mail ett antal gånger om den skickats. Och precis nu ploppade de upp en ruta om att jag fått mail från dom. Hoppas den kommer imorgon!! Eller varför inte idag : )

Vi har även fått vårat internet i lägenheten nu, hur skönt som helst : )  Plus att Johannes hade varit duktig och satt upp alla knoppar och handtag i köket och sovrumet medan jag varit borta.. Och Sara ringde igår, hon har börjat sin nagelkurs nu och jag ska få komma till henne i skolan och fixa mina naglar, gratis! Och jag ser också att de snöar ute nu.. Massa positiva saker på en och samma gång : )

Tack Miche för att du faktiskt gav ett råd : )

Kommentarer
Avsändare: Miche

Härligt med ny mobil MEN det Alla undrar nu är ju vilken sort det blev?! =)

2009-01-08 @ 09:51:45
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0