Vin, chips och morötter

Blev inbjuden till Syrran igår kväll för lite vin och mys. Hon hade ett riktigt gott vin, chips, dipp och en påse morötter. Firade lite husköp och drömde om alla härliga spakvällar, poolpartyn och logdanser.. Ocg eventuellt en vinkväll hos mig nästa helg.. Vi får se : )

Nu väntar jag på att Johannes ska vakna så vi kan åka hem(?) till stan igen.. Ska nämligen jobba idag så nu lär han ta och vakna snart! Konstigt att de kan kännas så himla jobbigt att jobba innan man är där, men så fort man kommer dit så är de kul och tiden bara försvinner.. Hjärnan är liksom förinställd på att Jobba=tråkigt, men sen när de är kul så får den en chock så tiden känns som en liten fjutt stund. Men jag jobbar på att ändra min förinställda hjärna : )

Hoppas alla får en kanon Söndag !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0