1 dag kvar..

Nu är ledigheten nära.. Väskan är packad och redo att bara hämtas upp efter jobbet imorgon. För då är de brottom mot Tierp och bilbingo. Weii !!

Hade tråkigt på lunchen idag så gick till Lindex som typ är den enda affären jag inte gått i varje dag den senaste tiden. Har inte varit in där på evigheter rättare sagt. Och galet nog så hittade jag flera snygga saker där.. Dom hade verkligen bytt stil och blivit bättre. Kul! Så när lönen kommer blir de nog ett besök där. hihi. Idag fick de bli ett nagellack endast, ett sommrigt rosa.

Och idag har jag ångest över mitt liv, eller framtid rättare sagt. Jag har alltid tänkt plugga vidare, men jag vet ju inte till vad. Och när kommer jag komma på de tro? Ursch vad sånt är jobbigt.. Jag vill liksom bli nått, tjäna pengar .. hihi..

Nu till dagens värsta händelse.. Fick besök av en stor spindel idag, då menar jag STOR. Den låg och myste i ett glas på jobbet. Jag fick panik och stängde in den där tills Jessica kom så fick hon döda den. Ryser nästan bara jag tänker på den.. Blää..

Må gott..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0