Beeeebis nr 2!

Inatt fick jag sms från syster att Pellan hade fölat! Kunde hon inte pressat ut ungen i fredags när jag var hemma?!? ÅHH! Jag som gav henne en sockerbit, ändå knep hon! Men, har sett ett kort och de verkar vara en lika söt sötnos som Pellan. En liten tuff kille blev de.. Mysigt med ännu ett föl!

Och igår blev de även Ikea och fixa hallen. + jobba. Hallen är jäätte fin nu och jag är nöjd! Fattas bara någon fin stoor grön växt. Och katten fick ett klätter träd i rotting från Ikea, gissa om hon gillar de?! Katterna hos mamma och pappa skulle skaka av rädsla men denna lille kisse klättrar som en galning trots att de är 2m upp och hon lever livet. Hon låg i de när jag gick och la mig igår, och när jag vaknade imorse. Hihi. Tänker dock inte lägga upp bilder på hallen, då kanske någon kommer och hälsar på för att få se . Tss : )

Nu ska jag fika.. smask!

Kommentarer
Avsändare: Nathalie

Åhh härligt med föl! Jättefin blogg föresten. jag gillar att den är så stilren:)

2009-07-05 @ 18:15:48
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0