Lek-fröken åt 3 söta hundar..

Idag har jag klippt mig.. De var såå behövligt och känns såå skönt! Klippte även ny lugg, kul med lite annat liksom, men ojj vad ovant! Blev en tjock, lång och rak.. Tack för hjälpen Sara <3  Blev även en liten glass med Sara idag..

Åkte till syster där de var full fart. Hon och Nova vaktade både Vilda och Elvis. Vi kollade på vi hade iallafall tur med vädret igen. Åkte hem och smaska grillat och gjorde en blåbärspaj. Sen helt plötsligt blev jag hundvakt åt dessa små vildar.. Elin skulle ut i stallet en sväng. Ojoj.. Som sysselsättning blev de fotostund på sötnosarna.. Så tänkte att bilderna får hamna här : )


En liten Elvis och söt Nova..


Linslus..


Lipa åt nya barnvakten..


Okeij, jag drar väl en pose..


"varför ska just jag behöva vakta dessa små skitar ??"


Vilda gör en Carola.. "fångad av en storm vind.. "


 Sötis..


Cooling..


Mitt hjärte-gull Nova och de två busfröna..

Kommentarer
Avsändare: Elin

Gu vilka sötisar =)

2009-07-28 @ 13:25:53
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0