Min mini semester..

Tog semester från bloggandet under min mini semester.. Hade ingen lust att sätta mig framför datorn när solen sken. För jag hade sån tur att de var sol. Förutom igår då..

Började med bilbingo på onsdagskvällen, ingen vinst som vanligt men jag var så jäkla nära flera gånger. Kommer verkligen inte överens med nummer-läsaren. Blää.. 

Torsdagen spenderades i solen med en bok, riktigt skönt.. Och även fredagen spenderades i solen. Jag och Lina åkte till Emeli och vi låg där och solade. Mysigt : )

På kvällen blev de kalas och ja, kalas blev de. haha. Lördagen blev då lugn och även då låg jag i solen med min bok. Läser Magdalena Graafs bok och den är sjukt bra, men hemsk.

Lördagkvällen spenderades hos Emil och Lina med massa godis, hjärtan, jacki, och coca cola. Smaskens och mys : )

Bilbingo..


Vovven Elin vaktade, Elvis..


Slapp..


Capritoo (pellans föl) och Toulouse TC (Stinas föl)

Kommentarer
Avsändare: Johanna

Bilbingo är kul :)



Skönt att du haft sol, ha det gott :)

2009-07-20 @ 21:04:13
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
Avsändare: annebertelsen.blogg.se

såg mysigt ut :) gulligt föl!

2009-07-20 @ 21:11:03
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Avsändare: Anonym

Söta bilder

2009-07-21 @ 18:59:28
Avsändare: Elin

de va från mig... senaste kommentaren alltså

2009-07-21 @ 19:00:39
Avsändare: Sara

Det är helt sjukt, gissa vilken bok jag håller på med? :P hur lyckas man , jag har nog inte läst en bok på 4 år . .

2009-07-22 @ 21:12:03
Avsändare: Alexandra

Förmodligen samma ? :P har du också lånat den av din mamma? hihi

2009-07-23 @ 17:44:22

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0