Min nya fina sy-bok!!

Weii!! Min bok kom idag.. Jag har redan läst en hel del om sömsmåner, tyger och sånt. De är lite klurigt dock, men då sätter jag mig och funderar med min super smarta hjärna så förstår jag sen. hihi.. Snart kan jag sy finfina kläder!! Eller ja, försöka gört iaf! Behöver en symaskin bara. Köpa nästa lön kanske? Jag Vill Vill Vill.. !!

I väntan på att posten skulle trilla ner i postlådan idag med mitt paket (vilket är sååå sent här i stan, hur kan man få posten 3 timmar tidigare på landet??) så tog jag och städade och tvättande. Så nu är de fint här igen.. Johannes får bannemig inte stöka ner nu!! (han är faktiskt värst) hihi..

Har även frossat i gossipgirl avsnitt idag. Jag älskar gossipgirl och ser dom nu för andra gången, vissa tredje. Men dom är lika bra ändå. Så en ledig dag är man väl värd att bara kika på något man verkligen tycker om ?

Något lite roligt idag har varit vädret. Pratade med Jessica på jobbet om att jag ville ha sol idag och hon skulle hålla tummarna. Imorse var de sol och hon skickar ett sms om att jag ju fick sol. De gick inte lång stund innan de kom moln och sedan en riktig regn skur. Jag smsade att turen inte varade så länge, och då hade hon precis plattat håret. Och alla tjejer vet att plattat hår + regn är inte bra. Anledningen till regnet = plattade håret. Sen helt plötsligt blev de lite sol igen. Jag får då ett sms om att hon blött på håret lite så de var lite lockigt igen, men bara lite så de får något att göra på jobbet. Och vädret har verkligen varit mitt emellan regn och sol efter de. Komiskt ? Jag tyckert!!

Blev visst ett långt inlägg, men nu ska jag vänta på karln. Då blir de fil för min del och han ska få gräddstuvad pytt (jag hatar den verkligen men tänkte överaska honom lite med de.) Tss..


Jag vill busa med min syster!!


I never saw this in my daydream...

Kommentarer
Avsändare: Emma

Ha en jättebra dag !

2009-07-08 @ 20:45:35
URL: http://babesontour.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Gräddstuvad pyttipanna är grejer det men man ska stuva den själv med en massa grädde! Det blir godare Mums!

2009-07-08 @ 21:50:20
Avsändare: Alexandra

Nej ursch, blir bara för mycket! Och då orkar jag ju inte lägga ner tid på att göra hemgjord till Johannes :p

2009-07-09 @ 00:03:26
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0