Mitt i en marshmallow-muffin svacka så..

Jag satt i soffan med en extrem ångest över att jag lämnade min marshmallow-muffin kvar på jobbet. Jag orkade bara halva idag och tänkte " den här kan jag ta till kaffet imorgon". Den var så fruktansvärt god, och fin! Men oj vad jag ångrar mig, jag vill äta den NU!

Just i denna svacka, när dregglet nästan forsade ur min mun så började jag kolla på gamla bilder på datorn. Hittade då en bild på ett av mina drömskor från hm. Enkla men sååå snygga. Fick ännu mer ångest för anade starkt att de var slut nu. Gick in på hm.se och kikade. Nej, inga skor. Kollade in rean och ser MINA SKOR! Och jag hade en sån tur att just min storlek fanns och för 149:- Dom är beställda, plus en vit tröja. Just vad jag behövde nu : D  Bara jag kan ha skorna...

Skorna (som ni sett förut) och sjalen jag köpte på lunchrasten idag..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0