Bagare för en dag..

Vaknade av att telefonen ringde imorse. Det var syster som kom med en glad överaskning. Hon skulle till en kompis utanför Uppsala och skulle komma förbi även mig. Jag blev pigg på en sekund när jag fick höra detta. Hon berättade även att mamma skulle in till Uppsala så hon också skulle komma till mig. Dubbel besök. Jag flög upp och började baka en rulltårta som de kunde få smaka på. Jag skulle ju baka bullar men dom skulle inte hinna bli klara så ja, rulltårta fick de bli. Mamma kom vid 11 och strax därefter kom även Elin och snutt Nova : )  Blev lite fika och prat innan de båda skulle vidare. Men sällskap fick jag och de var så mysigt att de kom förbi.. För jag har väl sagt att min syster och mamma är de bästa ? Hihi.

Drog mig sedan ner till Ica och handlade lite mjölk, ägg och såntdär nödvändigt som behövs när man ska baka. Och nu är en gigantisk bulldeg fixad och under jäsning nr1. Ska även baka kärleksmums sen, och kanske nå kakor. Sen kan jag frossa i fika. Hihi : )



Nej nu är min lunch snart kall.. hörs senare !!

Kommentarer
Avsändare: Daniel

ojoj blir säkert JÄTTEGÖTT ju! MUMS!!

2009-06-04 @ 14:24:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0