Föörkyld, ta skydd!

Idag har jag haft en helt kalasbra dag på jobbet trots lite feber och en rackarns förkylning. Jag har gått med min hosta och snoriga näsa och räknat. Mina kära medarbetare ville dock ta avstånd från mig.. Hihi. Men de var så mysigt att jobba alla en dag, de är inte ofta de blir så. Jag gillade läget och tack vare dom så kände jag mig bättre : )

Nu ska jag sitta i min bastu-lägenhet och försöka bli bättre tills imorgon.. De är verkligen stek-hett här, och hosta+feber gör mig inte svalare. Ska se film ikväll också, vet inte om de blir 3ans eller 4ans film. Hmm ? Sen ska jag även kolla på tapeter och möbler till hallen. Nu jäklar ska lägenheten fixas mera. Jag vill ha de mysiiigt !! På onsdag blir de IKEA med mamma så då blir de nog shopping där. Weii !!


Idag blev jag förföljd av en polisbil, igen.. Vad vill dom mig ?!

Kommentarer
Avsändare: Sarah

Åh, de e mpnga som är sommarförkylda nu ju,lite tråkigt. krya på dig :)

2009-06-29 @ 19:40:53
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Avsändare: anne

det är verkligen FÖR varmt!

2009-06-29 @ 19:52:23
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0