Hihi

Nu har jag komplett smink från The body shop !! : ) Kunde inte låta bli att köpa de sista idag... weii. Köpte även en ny bh, knästrumpor, en lång långärms tröja och en lång kortärms tröja. Plus 2 presenter till karln som fyller år nästa söndag.

Imorgon blir de kort dag på jobbet då vi stänger redan klockan 14. Då blir de full fart mot Tierp - Snatra - Holmen. Vi ska nämligen ut till Fagerborgs stuga som ligger på en liten holme. Så jag hoppas verkligen de är fint väder imorgon då de är mysigare ute då och att jag inte gillar att åka båt om de är dåligt väder. Och jag ska ha min rosa klänning, så förmodligen blir de regn : /

Aja, nu ska jag kika på tv och sen blir de sängen där älsklingen redan ligger och snarkar. Stackarn jobbade till 3 inatt och började 7 imorse igen..

Kommentarer
Avsändare: Simone

Dom har en del mysigt smink faktiskt :)

2009-06-18 @ 22:39:59
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0