Jäsp.

Nu ligger jag hemma i mitt flickrum (som jag förövrigt älskar) och ska sova. Men tänke skriva någon rad här först  : )  Har haft fullt upp hela dagen idag så är riktigt trött nu. Och direkt när jag slutat på jobbet så var de bara full fart hem för att hämta all packning, parkera bilen och sen gå som en packåsna till stationen för att ta tåget till Tierp. Tror jag aldrig haft så mycke packning. Eller?

Katten satt iallafall tyst på tåget för första gången, tur de eftersom de var helt fullt tåg. Men tror hon blev lite paralyserad när ett x2000 åkte förbi när vi stog på perrongen. Hihi.

Nej, ursch vilket ovärt inlägg. Jag ska nog sova istället.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0