JobbJobb

Idag är min sista jobb dag innan 2 dagars ledig. Och de känns riktigt kul att jobba idag. Massor att göra. I Like!! Hade tänkt att ta sovmorgon till 10.30 idag men vaknade redan vid nio och visste inte alls hur jag skulle fördriva tiden fram till klockan 13 då jag börjar jobba. Men fick ett sms att om jag saknade jobbet fick jag gärna komma tidigare. Vilket jag vill så ska åka strax : ) 

Igår kom de saker jag väntat på mycket länge också. En bulllåda i vitt trä och ett vinboxställ i vitt trä. Köpte båda på momangen!! Efter jobbet blev de Willys och stor handlade massa mat. När jag kom hem kom även Johannes hem. Vi lagade mat, åt klass och kollade på Äntligen hemma. Hihi : )

Imorgon ska jag baka bullar i stooora lass !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0