Lätt som en plätt

Köpte en ny bok på jobbet idag. Den är helt underbar!! Lätt som en plätt heter den. De är 45 lätt gjorda deserter. Och ni ska se vilka härliga bilder de är. Och varje recept är riktigt kort trots att de är smarriga och fina rätter. Åh jag blev helt kär i den direkt! Och jag som inte ska äta sötsaker på ett tag till. Hmm, men om 1 eller 2 veckor är de nog lungt att ta något sånt på helgen. Hihi.  Köpte även helt fantastiska muffins formar. Nu vill jag bara baka!!



Har spenderat kvällen med att pilla ur håret.. Och de känns riktigt skönt trots att jag är kort och tunnhårig nu. Men vafan, de är skönt som fan!! Och de tog inte allt för lång tid. Värst var att få ut mina små tovor i hårbotten.

Kommentarer
Avsändare: lina

nu får du bjuda mig på något smarrigt ;) hur jobbar du? jag kanske kommer och hälsar på snart! hihi

2009-06-15 @ 23:44:57
URL: http://misslittleberry.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Weii jag bjuder dig om du kommer. :) jag jobbar ganska bra tider nu för tiden. Men denhär veckan är de stängningar kvar bara. Jag villvillvill att du kommer något snart!

2009-06-16 @ 10:46:59
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0