Lina min Fina.

Idag tar finaste Lina studenten! WeiI! Vi har varit och tagit emot henne när hon spranng ut och hängt en Minttu runt halsen. Hihi. Hon var så fin och jag började nästan gråta !

Nu sitter jag hemma och ska färga håret lite lätt, fusk tona typ, inför kvällens firande. Undra hur vi ska fira ? : ) Kliar som fan i min mun nu också. Jag var så galet sugen på ett äpple och har varit de väldigt länge. så när mamma handlade äpplen idag var jag tvungen att smaka ett för jag tänkte " jag får ju inte alergiskreaktion av alla, så varför skulle just detta ge de?". Dumt tänkt, de kliar!! Men fy helvete vad gott äpplet var .. Hihi..


Är hon inte årets snyggaste student? hihi

Kommentarer
Avsändare: lina

ååå hihihi :D puss på er! vi får ses snart så vi kan sluka upp mintuun! :D

2009-06-13 @ 22:06:51
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0