Mardrömmar

Inatt vaknade jag till av en skräck. Jag trodde jag hade gett upp mitt kämpande och tryckt i mig massa godis och bullar. Men, som tur va så var de bara en mardröm!!

Blev en ganska tuff dag på jobbet som ändå kändes som ingenting, fören jag slutade och kände att de tagit all kraft. Men jag åkte hem och virrade runt i 20 minuter för att hitta parkering. Jag blir vansinnig när jag måste leta parkering!! Lagade sedan en smaskig måltid som jag nu tryckt i mig. De är riktigt god mat trots att den är nyttig : )  Fast visst skulle de sitta fint med en bulle nu. Hihi. Nej men de börjar faktiskt kännas bättre, inga skakningar eller svimningsanfall på hela dagen.

Och juste, inte en enda slinga ramlade ur mitt hår. Emeli ska hjälpa mig har hon sagt. Hon är för bra : ) 


Jag gillar läget..

Kommentarer
Avsändare: Mia

jaa, karln sköter sig! så himla nyfiken, hih! :)

och du, tänk om jag kunde vara lika duktig och försöka låta bli socker... nåt att tänka på!

2009-06-11 @ 13:04:40
URL: http://miawestin.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0