Midsommar

Min midsommarafton var underbar. Eller, jag vet inte om jobbandet var sådär speciellt men när jag slutade jobba så slutade regnet. Ute på holmen var de massa mysigt och partytält som var varmt, stort och bra. Vi åt, pratade och bara va. Min nya "släkt" och jag. Båtresan hem på natten var hur fin som helst, ville bara åka där i flera timmar för de var så fint. Hihi.

Förmiddagen spenderades nere vid stugan. Farmor har fixat fika och sånt, jag och mamma har stekt lite och pappa och dom har snickrat tak. De blir sååå fint.

Nu blir de visst lövsta ändå också. haha. men de blir lungt i alla fall. Och eftersom vi har skjuss så blir de inte sååå sent. Bara att bita ihop imorgon annars. Jag vill träffa alla gamla goa människor !! Så nu lär jag fixa innan de bär av till Madde! : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0