Pysselmys

Det var riktigt skönt att ha öppning idag och komma hem i skaplig tid. Och eftersom jag idag kännt mig lite krasslig med torrhosta som leder till ont i halsen och ont i öron och huvud. Blää. Imorgon ska jag vakna frisk och kry, hoppas jag!!

I alla fall, när jag kom hem och hade ätit letade jag fram en balja (ungefär den enda saken vi behöll när vi städade ur allt från lägenheten, innan vi flyttade in), fyllde den med varmt vatten och tog mig ett fotbad. Åh vad skönt de var!! Gjorde samtidigt en behandling av naglar och nagelband på händerna, och sedan fötterna när de plaskat färdigt. Så nu är dom fina och nymålade i ljusrosa. Hihi. : )

Och ikväll ska jag få fika. Weii !! Smaska bulle och kaka. I like <3 Kanske blir en glass imorgon också? En magnum vit jordgubb. Har ni inte smakat den så GÖRT! Jag höll på att dreggla ihjäl mig. Fysjutton vad god!! hihi.



Aja, må gott i solskenet!

Kommentarer
Avsändare: Annika

Vilken fin blogg du har :) Det är skönt att ta hand om sig själv ibland. Jag skulle också behöva göra ett fotbad men mina stackars fötter skulle väl dö av chock. ;)

2009-06-24 @ 22:12:38
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0