Regn och rusk

På något vis är de lite mysigt med regn ibland. De är liksom tillåtet att sitta inne framför tvn och bara vara slö. Fast samtidigt så hade jag mycket hellre haft sol idag istället för detta ruskväder!

Varit ner till stugan en sväng idag.. Lämnade lite mat till "grabbarna" som höll på att bygga innertaket idag. De kommer bli så himla fint och mysigt där. Jag kommer vilja åka dit varje mysig vår/sommar/höst kväll och bara må bra. Men först lär den bli klar..

Nu ska jag ta mig en kopp te, liptons gröna orient te. Smask! Och slå mig ner framför tvn och kolla på rasmus på luffen. Hihi. Sen kommer syrran hit och vi ska klippa och färga hennes hår. Vi ska sedan köpa massa sallad och sånt nyttigt och gott och åka till Madde där de blir vin, sallad och mys. Jag ser fram emot de : ) Nej nu lär jag ringa syster och påminna henne om att hon lär åka hem och ta emot några besökare. Tänk att lilla syster måste ha koll. hihi.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0