Solig dag i Uppsala

Hade en ganska kort dag på jobbet och slutade redan klockan 16. När jag kom hem drog jag på mig mina nya jeans och jag, Johannes och Per gick till Åkanten och tog en cider/öl. De skulle sedan promt gå vidare till ett annat ställe för en till öl vilket kändes väldigt onödigt. Men jaja, jag fick gå med. Hihi.



Nu sitter jag i soffan och jäser efter att ha varit till Luthagens kök & Bar och klämt en smaskig pizza ute i de fina vädret. Den pizzan blev ett fint avslut på mitt onyttiga liv. Imorgon blir de ändrig på de hela!! Jag är alltid trött nu för tiden och jag tror de är för mitt sockerberoende. Så nu ska jag äta efter GI-metoden och bli av med skiten. Jag måste bli pigg!! Handlade hem en massa gott nyttigt på lunchen idag. Kommer bli mycker bönor, kyckling, sallad och lax. Hihi. Idag känns hela tanken väldigt god och rolig, men imorgon eller på Tisdag kommer jag  nog inte vara lika positiv. Ingen godis på lunchrasterna blir tufft !!


Kommentarer
Avsändare: Storebror

Då ska jag luncha på Gränby med en STOOOR påse godis :P

2009-06-07 @ 23:56:03
Avsändare: Alexandra

Meh :p

2009-06-08 @ 11:02:25
Avsändare: Elin

hehehe

2009-06-08 @ 14:18:48
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Äter några Malaco Brio Grädd orginal just nu. mums! :P

2009-06-08 @ 21:35:32

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0