Strömavbrott & Internetkrash

Igår när jag var inne på slutspurten av mitt bakande, dvs all gräddning så hände de som bara inte får hända. STRÖMAVBROTT! Jag trodde de var nästintill omöjligt att de blev strömavbrott mitt inne i stan, men icket. Allt slocknade! Trapphuset var kolsvart och någon stog och kände på vårat dörrhandtag. Gissa om jag var rädd ?!

Efter kanske en sisådär 30 min kom äntligen strömmen tillbaka och jag fick fort dra igång ugnen igen. Dock ville inte internet fungera längre. Så sen igår em har jag varit utan internet. Jag som har ett stort internet behov blev rätt galen när de inte hade kommit tillbaka imorse. Fick ringa kundtjänsten igen och var beredd på att dumförklaras ännu en gång men han jag pratade med idag var snäll. Fick info om att de kanske skulle få igång internet idag annars på Måndag.. MÅNDAG?! Jag greps av panik och gick ner på stan för att tröst shoppa. Blev dock en känslofull tur på stan då alla studenter åkte runt på sina flak och jag insåg att jag aldrig kommer få stå där igen. Plus att frisörernas flak kom och åkte förbi så precis, de som gick 1an när jag tog studenten. Åh vad jag vill stå där en gång till !!! Aja, när jag väl var hemma igen så hade de fixat vårat internet. Jag blev överlycklig !!!

Mina bullar, smaaask!!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0