The body shop <3

Råkade tappa min rouge i golvet imorse, eller rättare sagt på handfatet, ner på byrån, ner på golvet. Så den blev lite smulig. Jag tog därför tag i något jag planerat länge. Mer nytt smink från The body shop. Så på dagens rast gick jag över där och fick hjälp av en härlig tjej. Hade en kupong tag 3 betala för 2. Woohoo! Köpte en ny rouge, en highlighter, 4 nyanser ögonskugga, läppbalsam, pensel till läppbalsam och en rougeborste. Åh de känns så kul och skönt med nytt smink. The body shops smink är helt underbart så nu ska hela sminkväskan bytas ut till deras. Kanske blir ett puder och lipgloss imorgon när lönen kommit. Hihi (A)  Men jag menar, mår huden bra av de och jag känner mig fräsch så är de väl värt?!  Fick även med en fotkräm PLUS massa poäng på mitt klubbkort. I Like!



Snart är de sex and the city.. blir nog green tea orient till, smask.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0