Vad fan gör jag!?!

Jag har ångest! Jag har smällt i en inpackning i håret, även i botten, som ska sitta hela kvällen nu. Den kommer förstöra mina löshårsfästen!! Jag kanske har långt fint hår imorgon eller så har jag stripigt slitet hår. AHHH!! Eller kanske en blandning av båda?! Åh herre gud!!!


Långt, lockigt, underbart...

Dag nr 2 på min avgiftning har gått bättre. Förutom morgonen då jag höll på att svimma 2 gånger och mådde piss. Men käkat en massa nötter och frukt istället. Jag ska inte ge upp!!

Nu blir de laga mat så jag inte tänker på de hemska som håller på att hända i mitt hår. Åh, jag kommer börja gråta snart!!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Men varför gjorde du det om den förstör löshårsfästena kan man ju undra?

2009-06-10 @ 20:16:34

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0