En ledig dag

Jag minns knappt när jag sist var ledig en hel dag och inte hade de minsta inplanderat. Och när jag var hemma i lägenheten. De är jätte skönt idag!! Gick upp och la mig i soffan och kollade på andra avenyn. Sen städade jag, vilket verkligen behövdes. Och sedan blev de ett samtal till mamma för att stämma av bokningen av motellet.

Eftersom jag jobbar hela nästa vecka, eller alla dagar förutom Lördagen, så börjar jag förbereda mig redan nu inför resan. Jag har skrivit på shopping listan och nu ska jag ladda ipoden och lägga in ny musik. Och med ny musik menar jag verkligen ny. Då min dator dog försvann möjligheten att lägga in musik plus spara den gamla som redan var inlagd. Så idag får jag börja om från början.. Lite bittert!



Kommentarer
Avsändare: Elina

Hej, idag blev jag klar med min kläning, som jag har gjort helt själv.

Du kan gärna titta in den & säga nån kommentar, eller bara ta en titt på min blogg.

Din blogg var också väldigt fin.

Kram.

2009-03-26 @ 16:24:25
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0