Film kväll

Ikväll såg vi The day the earth stood still samtidigt som vi knaprade på dippade chips. Perfekt!! Men efter lite mer än halva filmen somnade mitt sällskap. Så jag fick se resten själv. Han ligger fortfarande där i soffan och sover som en stock så ska försöka få honom att flytta sig till sängen strax. Tänkte bara skriva lite här först : )

Skall be om ursäkt till Miche och Stefan för att jag inte dök upp ikväll. Men jag fick som sagt var rycka in och jobba så när jag kom hem knep vi den sista parkeringen här så efter en fullspäckad dag orkade varken jag eller Johannes ta oss ut och sedan kämpa för en ny parkerings plats, som förmodligen hade slutat ganska långt bort från oss. Blää, hatar parkerings jakten i stan !! Annat är de i Tierp!!

Och juste, alla ni som såg melodifestivalen. De nämnde Tierp!! De visade en bild på våran vackra tierps skylt som sitter vid järnvägen. ( vi hade tydligen köld rekord typ 18 dagar innan Petra Mede föddes, weii )  Jag kände mig lite stolt över att lilla Tierp nämndes faktiskt. Hihi : )



Nej, nu ska jag försöka flytta på den sovande Johannes..  Godnatt!!

Kommentarer
Avsändare: Sara

Dom förnedrade Tierp ju :p

2009-03-09 @ 18:09:24

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0