Flytt helg.

Ledsen att jag inte bloggat i helgen men har helt enkelt inte hunnit med de. I fredagas jobbade jag stängning sen åkte vi hem till Tierp. Natten till Lördag var hemsk, jag sov knappt någonting. Vaknade med magsjuke-magont (som tur var gick de över), kallsvettades och vred mig bara. Ursch och fy!

Men jag kom i alla fall upp tidigt, eftersom jag inte sov. Då bar de av till systers nya hus med mamma och vi började plocka upp alla kökssaker. Sedan kom flyttbilen och vi hade fullt upp. Men på eftermiddagen deckade vi i soffan med te och after eight. Alla vi som hjälpte till med flytten fick smörgåstårta, och jag fick en alldeles egen tårta bara för att de skulle vara laktosfritt. Weii : )

På kvällen blev de vin, grillning av hamburgare i gillkåtan och lite utav en fest nästan. De var hur mysigt som helst att sitta i grillkåtan !! Sen skulle vi basta också men den blev inte varm fören vid 00.30 och då hade min trötthet verkligen kommit tillbaka så jag gick hem och sov då.

Igår vaknade jag och var inte allt för pigg. Men ändå inte heller sjuk. Jag blir alltid halvdålig sådär. Åkte tillbaka till Uppsala för att jobba vilket kändes sådär med mina frossa. Men de gick bra i alla fall. Köpte mig en ny pyjamas på rasten som uppiggning. Älskar att bara gå omkring i en ny mysig pyjamas.

Ska jobba både idag och imorgon också då en av de andra är sjuk. Bestämde mig nyss för att jag kunde jobba. De är så svårt att avgöra hur man känner sig och om man orkar jobba eller bör vila. Tycker de är lättast att bara fråga mamma hur jag ska göra, men hon vet ju inte hur jag känner mig heller. Slutade ju iaf med att jobba.

Nu lär jag laga lunch!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0