Hoppet ligger hos bullen

Jag är så galet slut idag.. Hade ju ont i huvudet imorse men tog en alvedon och de blev bättre. Nu är dock huvudvärken tillbaka och jag känner mig bara såå slut. Orklös! Ska ta mig lite fika nu, kanelbulle och te och hoppas på att de ger mig lite ork. Kanske kolla på gossip girl också..

Ska eventuellt jobba även imorgon. Får veta de kl8 så i så fall är de bara att skutta upp och slänga på lite smink sen iväg.. Vore bra för ekonomin faktiskt !! Så inte Johannes behöver betala allt och tycka synd om mig.. Världens bästa är han!!

Idag köpte jag ett nytt linne också, just för att Johannes sagt att jag får köpa något fint. Tänkte att de blir snyggt till jeans leggings eller vanliga leggings : )


Köptes på Gina tricot för endast 129:-, gillart!

Nu blir de te och bulle..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0