Idag gott folk..

Är en stor dag.. Idag är dagen då min syster och Tobbe får huset. De är väl kanske inte så ovanligt med flytt när de gäller dom egentligen, men just idag är den dagen då de flyttar till de huset jag hittade åt dom. Dagen då jag får tillgång till bastu, grillkåta, inomhus pool och festlokal. Weii. Haha!  Kan tänka mig att Elin och Tobbe kanske inte ser de på samma sätt, men jag fixade ju fram huset.

Så ikväll när jag slutat jobbat åker vi till Tierp för att hjälpa till med flytten. Jag tycker sånt är kul : ) Plus att alla som hjälper till får smörgåstårta. Smaskens!  Sen imorgon kväll kanske vi drar igång bastun och grillar i grillkåtan.  Jag gillar detta !

Nej nu ska jag äta min müsli med vaniljyoghurt.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0