Kalas lördag

Har hunnit gjort väldigt mycket idag känns de som. Efter en mysig frukost med älsklingen så åkte vi till boländerna och han köpte nya snowboard kläder. Snygga, men enligt mig dyra :p vi var även in en snabbis på ikea och jag köpte lite ljuslyktor och lampor till datarummet. Sen var de full fart hem till nicke och kattis. Nicke fyllde år och hade gjort goda pajer som de bjöds på. Var allmänt trevligt och gott:) pratade även med kattis om hon eventuellt vill vara hundvakt och hon var gärna de. Så allt löser sig! Behöver bara någon som vill lämna en svart sötnos på foder nu bara:) efter födelsedags kalaset bar de av till gränby då jag fick rycka in och jobba mellan 17-20, helt ok att jobba 3timmar men få betalt för 6 timmar:) hann även köpa ett par jeansleggings till också. Älskar dom! Nej, nu ska jag äta chips och dipp.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0