Min överaskning.

Min Torsdag och Fredag bestog till största del av att fixa till min överaskning till Johannes och nu när han har sett den kan även ni få se och veta vad de var jag hade gjort.. Vårat 3:e rum i lägenheten som har varit ett riktigt soprum den senaste tiden, eller sen vi flyttade in, tog jag tag i. Johannes ska ha sin dator och musik saker där inne plus att de ska vara ett litet gästrum.

Jag tog alltså och rev ut alla sopor och allt annat som var där inne och sandpapprade, spacklade, målade och gjorde klart helt enkelt. Satte även upp gardinstänger helt själv, duktigt va? : ) Och jag lovar att han blev glad över min överaskning, så de var jätte roligt och värt allt slit!  Så nu kan han börja med sin musik igen..



Kommentarer
Avsändare: Storebror

Men vart är min säng!? Jag ser den inte :P

2009-03-02 @ 15:37:57
Avsändare: Alexandra

Nej vi har ju ingen släpkärra att köra hit den med :P

2009-03-03 @ 23:01:23
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Elin

jätte fint =)

2009-03-04 @ 19:17:56
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0