Onsdag = Jobb

Idag ska jag jobba igen. En vecka sen sist så de känns jobbigt. Jag blir liksom förslappad.. Men sen när jag väl är där så är de kul igen och då vill jag inte bara ligga hemma och sova längre, typ..

De som nog är de jobbiga idag är att jag måste gå och hämta bilen. Blää! Kanske ska ta bussen ändå? Hmm.. Då slipper jag gå upp tidigt imorgon också. Tål att tänkas på..

Kollar på tv4 på Efter tio, Per Moberg är där. Han gör bort sig en hel del tycker jag. Han sa tex " Att jag sitter här nu är ju något nödvändigt ont, man måste ju göra dehär". Tycker synd om Malou som helatiden får pikar för att hon säger något som han inte tycker stämmer, kan inte kännas allt för kul att bara fortsätta le och vara trevlig. Nej nu blev jag lite negativ till honom..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0