Precis vad jag behöver

Idag är jag absolut inte på bra humör. Jag har tråkigt och är på tok för rastlös för att sitta hemma bara. Men jag kommer inte på något att göra. Blää!! Sen denna ständiga ensamhet som är i veckorna nu.. Detta har fått mina tankar om en mops att bara växa och växa.. Jag får nästan panik för att jag så gärna vill ha en liten krabat hemma hos mig. Så nu läste jag på mopsorden om att just skaffa mops. Och de gjorde inte saken bättre..

"Ens omvärld ändras automatiskt när man kommer med en mops. Känner du dig ensam och tycker att allting är grått? Skaffa dig en mops- och hela världen kommer att le!"

Detta är ju precis vad jag söker.. Så jag ber ALLA att ge förslag på hur de ska lösa sig de få dagarna jag jobbar.


Kommentarer
Avsändare: Elin

hihiii

2009-03-05 @ 23:43:59
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Du har ju trots allt en katt! Även om den saknar lite pondus :P Och så får dy ju tänka på hur det blir när du får tag på ett heltidsjobb tex. Då kan det bli lite svårt.

2009-03-06 @ 08:34:24
Avsändare: Alexandra

ja fast om jag får heltids jobb så har jag ju råd med hunddagis också..

2009-03-06 @ 11:33:57
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Tycker det räcker med katt och det tycker säkert Ze light också :P

2009-03-06 @ 13:06:45
Avsändare: Alexandra

Haha Ze light tycker jag ska ha en mops faktiskt. så jag får något att göra.. missen är som hon är, de passar att komma när jag ska äta typ, när maten är slut så går hon.

2009-03-06 @ 14:07:42

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0