Promenad och blöta fötter.

Nu har jag varit både duktig, onyttig och nyttig. De ni!! Jag och Johannes orkade och hann inte riktigt fixa någon lunch idag så vi fick ta en burgare på bennys (onyttigt). Jag åkte sedan till syrran och vi gick på en lång promenad med Nova (duktig). Elin hade hittat en ny mysig väg upp i skogen där Nova kunde springa lös. Mysigt!! När vi kom tillbaka var Nova så blöt och lerig att hon fick ta sig ett bad. Och medans spelade jag lite guitar hero, såå kul de är! Måste fixa mer låtar på mitt i veckan! Sen gjorde Elin en fruktsallad som vi delade på (nyttig). De är så fruktansvärt gott med fruktsallad. : )

Nu är jag hemma igen och mina fötter är fortfarande blöta från promenaden. Blää. Kanske ska byta strumpor?

Upptäckte nyligen att mamma och pappa kommer hem en dag tidigare än jag trott också. Så de kommer hem natten till Måndag. Perfekt! Då hinner jag träffa dom en hel del innan jag lär tillbaka till stan på Tisdag kväll.. Weii : )  Kommer känna mig som en riktigt blek blekfis!


Kommentarer
Avsändare: Anonym

hoppas kvällen blir bra :)

2009-03-14 @ 18:09:35
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0