Smutsiga mamma & pappa ?

Jag känner mig bleeeek!!! Imorse tog jag på mig så täckande kläder de bara gick men de hjälpte inte.. Jag ser fortfarande sjukligt blek ut brevid mina föräldrar. Dom ser liksom smutsiga ut nästan. Jag vill också vara brun!!

Det positiva är att det kom hem med shopping.. Både sånt jag beställt och sånt jag fick nu. Weii : ) De är alltid lika kul när de packar upp reseväskan! 

Så idag umgås jag alltså bara med mamma och pappa. Vi har ju 1000 saker att prata om. Dom om sin resa, och jag om allt som hänt här hemma.



Fattar ni vilken dröm de är att ha 800g salta pastiller. Burken är STOR!!!!

Kommentarer
Avsändare: linaa

Åh alex, sånna parfymer har jag med :) jag visste att vi hörde ihop!

2009-04-07 @ 00:04:34
URL: http://misslittleberry.blogspot.com

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0