Twiggy frostbite i Uppsala ikväll

Weeii.. Ikväll spelar Twiggy frostbite på agaton i Uppsala. Egentligen ingen sorts musik jag lyssnar på men Emma spelar ju bas och sist jag såg dom live, på sista april, så var dom grymma : )  Nu har de ju även släppt sin första skiva så blir extra kul att se dom.. Rekomenderar folk att gå dit och kika!!

Twiggy frostbite

Men jag ska ju självklart inte dit ensam.. När jag slutar ska jag hämta upp min fina Lina vid tåget sen ska vi hem hit, och hit kommer även Linnéa och en kompis till henne. Sen ska Lina sova här så jag slipper vara själv, sötLina : )

Blev väck av Johannes imorse. Han hade lånat en annans firmabil en stund så hade den lagt av sen börjat brinna. Läskigt tycker jag! Men han sa att de mest var action. Hmm..



Nu lär jag iväg till jobbet. Ha en bra dag alla !!

Kommentarer
Avsändare: Storebror

Men Johannes då :P

2009-03-12 @ 11:21:25
Avsändare: Daniella

Haha jaså? Ja det är han säkert, jag ska försöka se reprisen eller ladda hem när det kommer, bra tidsfördriv :)

2009-03-12 @ 18:47:51
URL: http://deniella.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0