Väntar på...

Ikväll har Emeli och Lina varit här och pratat en massa skit och roligheter. Jag älskar att umgås med dessa tjejor!! Tiden bara försvinner!

Nu sitter jag här och de har precis åkt och alldeless strax kommer mamma och pappa hem. De känns nästan pirrit. De har ju varit borta 3 veckor. De känns så långt liksom.. Men de blir bara att ta emot dom sen sussa..

Igår kväll var de först kina mat hos bror sen melodifestivalen med Sara och efter de.. Jaa.. De slutade med en riktigt galet rolig fest hos bror min.. Somnade nog runt 3 tiden, i en form utan dess like ( med lite överdrift ) och vaknar pigg och glad. Inte de minsta bakis. Även rösten var kvar, trots att jag och Elin skrek till singstar istället för skön sång. Kan de bli bättre? : )

Nej nu ska jag fortsätta vänta.. weiii..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0