Daller-vagnen

Vi har en vagn på jobbet som jag förra veckan upptäckte var mindre bra. Var påväg från källaren med denna vagn och går genom köpis då jag kollar ner på mina armar som fladdrar åt alla håll och kanter. Vagnen är liksom lite skakig så verkligen ALLT som kan dallra på armarna dallrade, rejält!! Även idag tog jag en tur med denna vagn och de är så jobbigt eftersom all annan personal, speciellt vissa, kollar när man går förbi med denna vagn. Så dallrar armarna på detta vis, de är så pinsamt. Haha.

Nu lär jag måla naglarna..

Kommentarer
Avsändare: Elin

haha va skoj =)

2009-05-07 @ 08:32:40
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Storebror

Haha!!

2009-05-07 @ 09:47:32

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0